Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Logistiek Medewerker Facilitaire Dienst


Functie

Zorg Leuven ambieert een kwaliteitsvolle en betaalbare zorg voor iedere Leuvenaar, zowel binnen ouderenzorg, kinderopvang als de thuiszorg. De beste zorg en opvang, dat is ons engagement.

Om een goede dienstverlening te garanderen na pensionering van een collega, zoeken we een nieuwe medewerker om het team Logistiek en Magazijn te versterken.

Als logistiek medewerker bij de Facilitaire Dienst sta je in duo in voor het magazijnbeheer van Zorg Leuven. In samenwerking met ook een administratieve collega en de teamcoördinator beteken je een belangrijke schakel in de werking van onze zorgorganisatie!


Je staat in voor het beheer van onze voorraad en een vlotte uitlevering van goederen binnen onze zorgdiensten (WZC’s, KDV’s, TZ-kantoren) en ondersteunende sites. Je komt met een divers aanbod aan goederen in aanraking; gaande van zorghulpmiddelen voor jong en oud, tot kantoor- en ICT-materiaal, alsook tenten en servies ter ondersteuning van interne evenementen.

  • Je registreert materialen in ons informatiesysteem
  • Je verwerkt interne bestelaanvragen en volgt externe bestellingen op
  • Je controleert inkomende stukken (aantallen, schade,...)
  • Als chauffeur sta je in voor het (uit)laden en het vervoer van goederen per vrachtwagen
  • Je ondersteunt bij interne verhuizingen en opruimacties
  • Je verzorgt de postbedeling bij Zorg Leuven

Jouw profiel

  • Je hebt een diploma secundair onderwijs (of een gelijkgesteld diploma).
  • Heb je logistieke affiniteit door studie en/of ervaring dan is dit een troef!
  • Je beschikt over een geldig rijbewijs C .

  • Je wil graag een bijdrage leveren aan de zorg in Leuven in een ondersteunende rol!
  • De combinatie tussen administratieve registraties en fysiek werk (heffen en tillen kan regelmatig voorkomen) spreekt je aan.
  • Met de vrachtwagen onze sites in groot-Leuven bevoorraden, vind je een fijne opdracht binnen je takenpakket.
  • Je bent een zelfstandig werker die streeft naar veiligheid en je werkt met zorg. Prioriteiten stellen vormt voor jou geen probleem.
  • Je staat graag klaar om collega’s te ontvangen en steekt graag de handen uit de mouwen!

  • De ontvangst van bestellingen controleren
    De behandelingsvolgorde bepalen
  • Interne of externe klanten informeren over de behandeling en opvolging van orders
  • De opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Afwijkingen vaststellen
  • De logistieke activiteiten bij ontvangst, verzending en levering coördineren en controleren
  • Bevoorradingsbehoeften bepalen en bestellingen uitvoeren
  • De activiteit van de heftruckchauffeurs, voorbereiders van orders, ..., plannen volgens de behandelingsvolgorde van de orders
  • Het onderhoud van een opslagzone en het materieel controleren
  • De bevoorrading organiseren en beheren (controle en opvolging van het verbruik, bestellingen, ...)
  • Het beheer van product-, goederen- of grondstofvoorraden organiseren of controleren (codering, rotatie, ...)
  • Betalingen, klachten en terugzendingen opvolgen

Aanbod

  • tatutaire benoeming , voltijds (80% is bespreekbaar)
    Als je slaagt voor de selectieproef word je opgenomen in een wervingsreserve in statutair en contractueel verband (3 jaar geldig, mogelijk verlengbaar). Bij een nieuwe vacature contacteren we de volgende geslaagde kandidaat op deze lijst voor een jobaanbod.
  • Standplaats : Geldenaaksebaan 430 in Heverlee
  • Glijdende werkuren
  • Je loon is afhankelijk van je anciënniteit. Geldelijke anciënniteit opgebouwd in de publieke sector neem je onbeperkt mee. Voor deze functie is er daarnaast geen beperking van overname van relevante privéanciënniteit aangezien ‘uitvoerend logistiek medewerker’ en ‘planner goederenbehandeling’ knelpuntberoep zijn (lijst VDAB 2024).
  • De functie is ingeschaald op niveau C1-C3, voor een voltijdse tewerkstelling komt dit neer op

+/- € 2303,39 bruto per maand o.b.v. 0 jaar anciënniteit

+/- € 2600,87 bruto per maand o.b.v. 5 jaar anciënniteit

+/- € 2804,86 bruto per maand o.b.v. 10 jaar anciënniteit

+/- € 3314,84 bruto per maand o.b.v. 20 jaar anciënniteit

  • Talrijke aanvullende voordelen zoals hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, ecocheques, bijkomende verlof-en feestdagen, fietsvergoeding of abonnement openbaar vervoer, mogelijkheid tot (elektrische) fiestlease, kortingen via Samenaankoopdienst, ...

Solliciteren

Hedwig Frans
016/24 82 80
PenO_Ondersteunendediensten@zorgleuven.be

Solliciteren